twotimesone.blogg.se

BEKÄNNELSER

Publicerad 2013-01-14 16:58:57 i JONNA,

•Jag älskar att kalla Andreas och Frida för bebis
•Alltid när jag går ensam brukar jag tänka att jag pratar med kompisar eller så och detta kan sluta med att jag ibland blir sur på folk för saker dom inte ens sagt..
•Jag blir irriterad på att folk tror på hela Jesus historien, samtidigt är jag rädd för att hamna i helvetet för att jag tror så..
•Jag är rätt grym på att stalka folk och har blivit stalkad 2 gånger vad jag vet om
•Jag vill aldrig åka till resemål jag redan varit på, vet inte ens om jag vill åka på partyresa igen. Kanske vill spara dom 10 lax till sabbtsåret för en lång coooool resa!
•Jag vill se hela världen, se alla olika kulturer och testa massa mat!
•Jag tror på karma tror jag.. Känns som att om jag vill ha något så får jag det, som att jag har bra karma typ.. Har inte riktigt funderat ut de där än
•Jag har alltid varit väldigt blyg för folk men har lyckats komma över det rätt bra sen jag börja i gymnasiet. Hatar när jag känner mig blyg och stel
•Jag vill ha ett jobb och tror att jag kommer få ett snart
•Stör mig sjukt mycket på att ingen har uppfunnit en tidsmaskin än. Kan någon smart inte bara göra en!!!
•De va sjukt lätt att komma på bekännelser, borde betyda att jag känner mig själv bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela