twotimesone.blogg.se

tiden är inne.

Publicerad 2012-09-18 19:49:00 i JONNA,

Rubriken lät lite väl domedags aktig, men det är väl bra att förbereda sig eftersom världen ändå kommer gå under snart enligt mayaindianderna!

Men, till saken nu Jonna! Det är dax för mig att presentera mig här på bloggen, jag är ju ändå en av huvudpersonerna här. Jag heter Jonna, 17 jordsnurr och jag tycker om att leva helt enkelt. Att skratta och äta mat är två stora intressen jag håller kärt om hjärtat. Två saker som gör livet lite mer värt att leva, enligt mig. Sen finns det ju familj och vänner såklart som jag mer än gärna spenderar tid och pengar med. Foto och skrivande är något jag tycker om att göra också. Jag har haft en blogg tidigare, den är det nu lösenords skydd på så man slipper bli mobbad haha!

Det var väl ungefär det jag hade att säga i mitt första inlägg, nu är det väl bara att vänta på att bli lika stor som Kenza.
/Jonna
Bild jag tog i New York förra året, har inte mycket annat roligt att erbjuda just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela