twotimesone.blogg.se

SEGT

Publicerad 2012-09-19 18:54:00 i HANNAH,

Trött och förkyld. Ungefär som det brukar vara för mig såhär på hösten när skolan dragit igång och jag attackeras av alla bakterier. Typiskt att man ska vara så sablans infektionskänslig! Har nästan glömt bort hur det känns att vara frisk...nej men skämt åsido gör det mig bara så jäkla less.
 
Önskar dessutom att det fanns fler dagar i veckan. Känner att tiden inte riktigt räcker till för allt jag vill/måste göra. Måste bli bättre på att disponera den helt enkelt, så att jag hinner med allt! Okej kanske inte exakt allt, det mesta åtminstone. Ska till att börja med sluta slöplugga, men det är lättare sagt än gjort för mig som inte kan hålla fokus på något ordentligt i mer än fem minuter. Vill alltid hålla på å pula med något, typ min mobil eller något så simpelt som en hårsnodd. Konstigt jag vet, men sån är jag helt enkelt.
 
Ska sluta babbla nu, har nämligen fått sällskap av min kära pluggkompanjon kvällen till ära. 
 
/ Hannah
 
 
Slängde ihop en mumsig köttbullesallad till oss - enkelt å gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela