twotimesone.blogg.se

NÅGOT NYTT

Publicerad 2012-09-17 22:08:00 i HANNAH,

Det här med att blogga har nog aldrig riktigt kännts som min melodi. Har varken haft tid, ork eller intresse för det tidigare - trots att jag själv läser en herrans massa bloggar. Men nu ska jag, i samband med min textkommunikationskurs, ändå göra ett försök, så får vi se hur det går!
 
Jag är för det mesta en väldigt glad och positiv tjej som fullkomligt älskar att resa. Det absolut bästa jag vet, inga tvivel om den saken och jag är glad att resten av mina familjemedlemmar är lika resgalna som jag. Min inte så speciella vardag består oftast av plugg, träning, två jobb, underbara vänner och allt sånt där som hör tonåren till. Jag lär nog skriva om lite allt möjligt här, det som faller mig in helt enkelt. 
 
/ Hannah
 
 
Bild från Rhodos augusti 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela