twotimesone.blogg.se

WHEN SEPTEMBER ENDS

Publicerad 2012-10-01 22:31:00 i HANNAH,

De senaste dagarna har varit så himla bra. Jag har njutit av en pluggfri helg med lite jobb, härligt umgänge och festligheter toppat med en mysig söndagsbio. En tripp till gymmet hann jag förövrigt också med.
 
Idag är det däremot måndag, vilket innebär ny vecka och nya tag. Ny månad är det dessutom och det känns verkligen att det är höst. Löven som knastrar sådär härligt under skorna och trädkronorna som ser ut att brinna. Oktober är utan tvekan den bästa höstmånaden om ni frågar mig. Ogillar mellantiderna då allt bara är grått, regnigt och blaskigt. Jag vill ha färg och ljus.
 
Sitter för tillfället uppkrupen i soffan med en kopp te och pustar ut efter ett fem timmars intensivt arbetspass. Har nämligen flyttstädat hela Jonnas lägenhet och trots att vi var tre som delade på bördan var det inte helt lätt ska jag säga er. Känner mig öm i hela kroppen så ska nog ta och krypa till sängs om jag ska lyckas komma upp imorgon bitti...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela