twotimesone.blogg.se

TIPS

Publicerad 2012-10-15 13:25:00 i HANNAH,

Är ni ett gäng äventyrslystna polare som gillar action? Då tycker jag att ni ska prova på att spela Paintball! För några helger sedan var jag tillsammans med några kompisar på Paintball Torpet i Haninge och det var verkligen bland det roligaste (och adrenalinpumpande) jag gjort. Dock sved det till ganska rejält när man blev träffad, och blåmärkena som kom därefter ska vi inte tala om, men det får man ta helt enkelt. Ett tips är att ha på er oömma kläder och skor när ni spelar, för risken är stor att de kommer gå sönder/förstöras. De vita conversen jag körde i förvandlades till två gråa lerhögar, så de fick åka i soptunnan...
 
Summa kardemumma: En riktigt rolig aktivitet om ni är lite fler som vill hitta på något kul och annorlunda! Dessutom får man ju leka actionhjälte i några timmar, vem vill inte det liksom...?
 
 Terran och Emma gör sig redo
 
 Hela gänget innan första matchen
 
 Jag och Terran var (o)smarta nog att ha på oss vita converse. Så här såg de ut efter några timmar på slagfältet haha...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela