twotimesone.blogg.se

OM IRRITATION OCH HÖSTFROSSA

Publicerad 2012-10-25 21:18:00 i HANNAH,

Fåglar i trädet utanför mitt fönster, hösten 2009
 
Är så oerhört frustrerad för tillfället. Eller rättare sagt, under de tre senaste veckorna. Min kära iPhone pajjade för lite drygt fyra veckor sedan och det har varit strul med hela skiten sedan dess. Tänker inte dra hela historien här, men vill bara säga att servicen och bemötandet på mobilizera är urusel. Så ska ni köpa ny telefon - gå INTE dit. Åkte i alla fall till deras butik i Liljeholmen igår för att få lite uppdatering om var min lilla lur befinner sig men då butikschefen var ledig kunde jag inte får svar på mina frågor... Dock skulle de lämna en lapp till honom så att han kunde ringa reparatören och sedan till mig. Håller tummarna för att han ringer imorgon... 
 
Det enda jag gör nu för tiden är att gå runt och hacka tänder. Jag fryser så fruktansvärt mycket och hur mycket jag än klär på mig så försvinner inte frossan... Vet inte vad det beror på. Självklart är det ju höst och kallare både ute och inne, men såhär jobbigt har jag aldrig haft det förut.
 
Allt som allt har jag haft en usel månad, åtminstone när det gäller materiella och egentligen oviktiga saker, men som ändå på något sätt spelar roll. Som tur är har jag fina vänner och en himla bra familj som väger upp det dåliga och därför har oktober också varit en väldigt mysig månad och därför vill jag avsluta detta inlägg positivt. 
 
Tre bra saker just nu:
 
+ Höstlov imorgon. Nio dagars ledighet, underbart.
 
+ Det vankas maskeradfest på lördag. Woopidoop!
 
+ Har precis varit och storhandlat, vilket innebär att allt jag älskar i matväg finns nu att hitta i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela