twotimesone.blogg.se

Jonna inspirerar massor

Publicerad 2012-10-11 19:09:00 i JONNA,

Jag tänkte att jag skulle skriva ett lite mer inspirerade inlägg den här gången, exakt hur inspirerade ni blir kan jag dock inte avgöra hehe.

Tänkte skriva lite om musik som min kära vän Emma gjort (www.emmavonschewen.blogg.se). Musik har nämligen en stor betydelse för mig, den tar både tid och energi från mig. Det lät ju jätte roligt, menar mer att jag spenderar många timmar att lyssna på musik och helst hoppar jag runt med mobilen i handen som mikrofon och sjunger med så gott jag kan. Jag har alltid lyssnat på musik, men jag tror inte det var förrän i början av nian som jag verkligen lyssnade på musiken. Jag började känna igen mig i texter, förstå dem och lyssnade på själva musiken. Musiken fick en helt ny betydelse för mig då och den hjälpte mig när inget annat fick mig på bättre humör.

Jag har gjort en spotify lista, min favorit av dem alla, som jag tänkte dela med er. Vet inte riktigt vad det är för musik stil, vissa låtar vet jag inte vad dom gör där, andra har haft och har fortfarande stor betydelse för mig. Jag tycker att ni borde lyssna på den, om ni inte redan förstår vad jag menar kanske ni gör det när ni lyssnar. Hoppas ni gillar den i alla fall!
http://open.spotify.com/user/jonnaochpetra/playlist/6bfCyAfxvniNtj3T72r5hy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela