twotimesone.blogg.se

MUMS FILIBABA

Publicerad 2012-11-28 22:34:00 i HANNAH,

Startade denna regninga onsdag med mammas nybakta bröd. Värt.
 
Dagen har väl rullat på som de flesta andra. Lite segt i skolan men ändå roligt på samma gång eftersom jag har så fina och roliga människor runt omkring mig. Skulle aldrig klara av att plugga på distans, jag skulle bli så oerhört uttråkad! Efter skolan köttade jag ordentligt på gymmet innan jag kämpade mig hemmåt genom ett blött, grått och slaskigt Stockholm. 
 
Hela långa kvällen har jag och min solstråle Emelie pluggat som galningar inför spanskaprovet vi har på fredag... Blir inte klok på den där jävla grammatiken alltså. Så mycket regler som bara krånglar till det hela. Fan vad onödigt tycker jag. Enkelt är bäst med andra ord.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela