twotimesone.blogg.se

LÄNGTAN EFTER SOL & VÄRME.

Publicerad 2012-11-19 19:55:00 i HANNAH,

Min sköna plugghörna. Här har jag spenderat största delen av min måndagskväll med en reportage analys samt en uppsats om psykologins framväxt. 
 
Nu har jag dragits med min förkylning/influensa(?) i dryga två veckor och herre vad jag är trött på att knapra alvedon och missbruka nässpray var enda dag. Men nu börjar det lätta lite och det känns väldans bra! Ska nog våga ta mig en tripp till gymmet imorgon om jag inte har alltför ont i halsen. Sprallig och energisk som jag är klarar jag inte av att leka soffpotatis 14 dagar i sträck utan att få springa av mig lite... 
 
Men jag har inte bara haft det tråkigt under dessa sjukdagar som tur är. Jag har bland annat umgåts med kära gamla vänner samt börjat smida reseplaner inför nästa sommar med min andra halva. Det kommer bli SÅ bra. Längtar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela