twotimesone.blogg.se

Julklappslista

Publicerad 2012-11-13 21:25:00 i JONNA,

Julen börjar tidigt i år! Är inte det nånting man säger varje år haha? I år för första gången tycker jag att det faktiskt stämmer i alla fall. Min önskelista för i år är inte speciellt lång och egentligen är det bara en sak jag tror jag kommer få, och det är inte ett solarium i alla fall haha! Men man får ju önska på en önskelista.
1. PENGAR, köper mig lycka ärligt talat. Det får låta hur de vill.
2. ETT SOLARIUM. Stort behov av ett just nu!

Kommentarer

Postat av: Ksenija

Publicerad 2012-11-19 14:57:47

pengar är verkligen lycka lol, hellre gråta i en mercedes än på en cykel

Postat av: Emma

Publicerad 2012-11-26 13:56:06

Om du får ett solarium så kan du starta ett företag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela