twotimesone.blogg.se

HÖSTLOV

Publicerad 2012-11-05 19:54:00 i HANNAH,

Och såhär har mitt höstlov mer eller mindre sett ut
 

Efter nio dagars välbehövd ledighet var det idag dags för de flesta att återgå till vardagsrutiner och skola. Men inte för mig. Jag har nämligen dragit på mig lite av en förkylning och med tanke på morgondagens beeptest på idrotten kände jag att det var en bra idé att stanna hemma och vila upp mig istället.
 
Årets höstlov passerade i blixfart. Hade många trevliga dagar/kvällar med vänner och familj, men känner mig ändå inte fullt så utvilad som jag hade hoppats. Sket i plugghögen och sa åt mig själv att bara vara och njuta av ledigheten för en gångs skull, men det fungerade inte särskilt bra. Stressen och vetskapen om vad jag borde göra fanns ändå där hela tiden, tråkigt nog. Men men. Ska köra på och räkna ner dagarna till jullovet. Sju veckor kvar till riktig ledighet, längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela