twotimesone.blogg.se

dear universe

Publicerad 2012-12-05 17:39:00 i JONNA,

Hej kompisar! Läget? Med mig är det bra. Snökaos idag som jag tvivlar på att någon i Stockholm kan ha missat. Lite avis på dem som sover över på skolan, har alltid velat göra det någon gång i livet.
 
Hur som haver(?), jag har några frågor till universum.  Varför råkar alltid jag ut för allt? Försöker ni visa människor runt mig hur man inte ska göra? Eller vill ni att jag ska lära mig något? För det gör jag! Hela sommaren har varit fylld med händelser och jag tror jag aldrig lärt mig så mycket om livet än nu. Filosofiskt. Men sant.

Jag uppskattar allt knasigt som händer mig på ett vis, samtidigt som jag ibland bara får nog och drar täcket över ansiktet ibland och gömmer mig för världen. Roligare än att det inte händer något alls försöker jag övertala mig själv då. Sen undrar jag också när det ska få ett slut? Kan jag inte få ta en paus fån livet, till sommaren bara. Skulle vara så skönt att leva ett problemfritt liv. Ett tråkigt liv.

Men å andra sidan älskar jag ju mitt liv.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-05 23:29:21

vilket liv xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela