twotimesone.blogg.se

12-12-12

Publicerad 2012-12-12 10:56:00 i HANNAH,

Onsdagen den 12 december 2012. Kan tänka mig att det många som gifter/förlovar/döper sig idag, det är ju trots allt sista gången någonsin det blir ett sådant datum. Vi har ju trots allt bara tolv månader under ett år (at least for now haha..). 
 
För mig är dagen inte särskilt speciell. Sitter för närvarande på lektion och skiter fullständigt i det jag egentligen borde göra. Men som tur är har jag inte så värst mycket kvar att beta av innan vi går på lov nästa fredag(!!!), som förövrigt kommer väldigt lägligt. Jag har verkligen noll motivation just nu, är trött och sjuk precis som varenda jävla höst/vinter (note to myself: flytta till ett land med stabilt och behagligt väder året om).
 
Nu ska jag börja förbereda mig mentalt inför den engelska lektion som jag och mina bönor ska hålla i. Med andra ord ska jag äta min mandarin och tumbla runt på tumblr :))))
 
Peace out alla alpackalovers (Jonna, pik till dig)
 
image
 
omgicantevenasdfghjkl:


karma-drama:


my life goal is to reblog this every monday
I’m tempted to set this up in my queue every Monday for a year.


See this every Monday, Reblog this every time.  (:
 
 
 
 
 
sundaymorningsunlight:

dyemelikeasunset:

Can we all just post this picture forever?

Reblogging This Forever
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela